Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
- Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
STUDENTS’ PERCEPTIONS AND EXPERIENCES OF TEAM-BASED LEARNING: A LONGITUDINAL STUDY IN AN UNDERGRADUATE PHARMACY PROGRAM
- Salur: AB2
- Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
ARE THE CURRENT TEACHING STRATEGIES IN THE PHARMACY PROGRAMME IN ICELAND FACILITATING STUDENTS’ LEARNING ?
- Salur: AB2
- Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
Sýndarveruleiki sem kennsluaðferð í heilbrigðisvísindum
- Salur: AB2
- Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
Að efla kennsluþróun og starfssamfélag kennara með gagnreyndum aðferðum byggðum á þarfagreiningu
- Salur: H
- Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
Assessing the clinical learning environment of healthcare students: Preliminary results from UCEEM-IS
- Salur: H
- Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
The reason why healthcare practitioners should be using the Teach-Back Method
- Salur: H
- Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
Að efla kennsluþróun og starfssamfélag kennara með gagnreyndum aðferðum byggðum á þarfagreiningu
- Salur: H
- Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
Assessing the clinical learning environment of healthcare students: Preliminary results from UCEEM-IS
- Salur: H
- Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum
The reason why healthcare practitioners should be using the Teach-Back Method
- Salur: H