Málstofa: Kennsla í heilbrigðisvísindum

STUDENTS’ PERCEPTIONS AND EXPERIENCES OF TEAM-BASED LEARNING: A LONGITUDINAL STUDY IN AN UNDERGRADUATE PHARMACY PROGRAM

ARE THE CURRENT TEACHING STRATEGIES IN THE PHARMACY PROGRAMME IN ICELAND FACILITATING STUDENTS’ LEARNING ?

Sýndarveruleiki sem kennsluaðferð í heilbrigðisvísindum

Hermikennsla og rýnt upptöku tilfellis í viðrun

Að efla kennsluþróun og starfssamfélag kennara með gagnreyndum aðferðum byggðum á þarfagreiningu

Assessing the clinical learning environment of healthcare students: Preliminary results from UCEEM-IS

The reason why healthcare practitioners should be using the Teach-Back Method

Að efla kennsluþróun og starfssamfélag kennara með gagnreyndum aðferðum byggðum á þarfagreiningu

Assessing the clinical learning environment of healthcare students: Preliminary results from UCEEM-IS

The reason why healthcare practitioners should be using the Teach-Back Method

Scroll to Top

Á þessu vefsvæði eru notaðar vafrakökur.